2014. szeptember 9., kedd

Üdv Skandinávia!

Első nap.

11-kor indult a repülő, 9:20-kor már kint voltunk a reptéren. Mivel csak kézipoggyászunk van, ezért egyből mehettünk a biztonsági ellenőrzésre, nem kellett végigvárni a check-in-t. 10 perc alatt bent voltunk a tranzitban. A csomagjainkat simán átengedték, a kozmetikumokat sem kelllett a bezárható műanyag tasakba rakni, mert éppen nem lehetett a reptéren kapni. :-)))

Az a helyzet, hogy imádom a csak kézipoggyásszal utazást. Most csinálom először, de azonnal rákaptam az ízére. Travel light. Minden befér a kézibőröndbe, ami csk kell és se beszállás ál, se kiszállásnál nem kell várni a csomag miatt. És el se veszhet. 

A repülőtéren úgy viselkedtem, mint gyerek a cukorkaboltban, nem úgy, mint aki már századszorra repül. Emlékszem anno, amikor már sokatpróbált utazókent azt is tudtam, hogy pl a bécsi reptéren melyik kapu hol van. 
Az elmúlt években nem utaztam sokat, teljesen elszoktam tőle. Most ideje visszaszokni. 

A repülő kicsit késve indult, de aztán behozta. Priority lane-ben, elsőbbségi beszállással szálltunk be, mert extra legroom-ot kértünk. Mindenki előtt szálltunk be azzal a pár emberrel, akik szintén extra leg room-ot rendeltek. 
Simán megéri azt a pár ezer forint pluszt.



Az obligát katt a repülőn, ez Lengyelország felett, a tenger felett van.



 Ez meg Stokholm, az első pillantás Skandináviára.


Folyt köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése