2015. november 12., csütörtök

Madonna koncert és Picasso

A tegnapi Madonna koncert irgalmatlanul jó volt.
Odaértünk a Mercedes Benz Arenahoz 18:45 körül.

Az Arena így néz ki kívülről:

A népet akkor még nem engedték be, rengetegen álltak kint. Mi elkezdtük keresni a Premium kaput, mert all inclusive premium jegyeink voltak. Az all inclusive premium jegy azt jelenti, hogy nemcsak a legjobb látásszögű block-ban vannak a párnázott ülésű helyek, hanem a koncert előtt és után osztályonfeüli étel-ital kiszolgálás, ruhatár, külön prémium club van. Minden egyes fillért megért.

Egy dologra érdemes figyelni: a külön bejárat baloldalt van, a 8-as kapu. Eőször jobboldalt, az infopultoknál érdeklődtünk, mert azt tudtam, hogy a prémium helyjegyeseket külön engedik be a tömegtől. Keresték a nevünket, nem találták. Már elkezdtem aggódni, amikor kiderült, ők nem vették észre, prémium jegy és az külön kapu. Sűrűn elnézést kértek.

Átverekedtük magunkat a tömegen, megtaláltuk a premium kaput és onnantól kezdve minden olajozottan ment. Karszalag, külön jegy, külön asztalhoz kísérés.
Így nézett ki belülről a club:

9:30-ig ettünk, aztán bementünk az ülőhelyünkre.
Amikor beléptünk az arenaba, már tömve volt, fent ez a látvány fogadott minket:


Lementünk az ülésünkhöz. Mivel kédőn vettük a jegyeket, ezért a 3. és 6. sorba kaptunk, külön. Leültem a 3-ba először, de az túl közel volt a színpad mellett álló emberekhez, nem volt rálátás a színpadra. A 6. sort választottam



Mellettem volt egy üres szék. Egy kedves német úr feleségéé lett volna, de megbetegedett, úgyhogy mondta, üljön Zsolt oda. Köszönettel elfogadtuk. ;-)

A Pop Királynője 22:24-kor kezdett.
Fenomenális volt.
Zsolt csinált videót is.


Végigénekeltem és végigtáncoltam a koncertet. 
Zsoltnak is nagyon nagyon tetszett.

A show csúcspontja a Like a Prayer és a Rebel Heart volt. A Like a Prayer-t Berlinnek szánta meglepetés ajándékként. A Rebel Heart a kedvenc számom az új albumról:

So I took the road less traveled by 
And I barely made it out alive
Through the darkness somehow I survived
Tough love I knew it from the start
Deep down in the depth of my rebel heart.

Madonna nagyot alakított, hatalmas show -t adott és nagyot énekelt. 
Gondolatokat, érzéseket, katarzist váltott ki belőlem a show. 

A show után visszamentünk a klubba, még ettünk, ittunk kicsit. Én már csak vizet, alkohol nélkül is formában voltam



Aztán amikor már nem volt sor a ruhatárhoz, szépen szedelődzködtünk és eljöttünk.
Hazasétáltunk, kellemes volt az idő.

Ma először a Kudammra mentünk kicsit sétálni.


A Kadewe előtti tér.


A lebombázottan meghagyott templom kívülről és 


 Belülről.

Nagyon tetszik, hogy nem akarják eltörölni a múltbéli hibákat. Pl meghagyták a Karl Marx Alle-t, a DDR dolgainak külön múzeuma van, a II. vh borzalmait is élőn hagyják. Nekem ez tetszik.

A Kudamm a luxus hazája. Lefotóztam a gyűrűt, ami nagyon tetszik, középen, az a nagy smaragdgyűrű:


A Kudamm után visszamentünk az Alexre, Vip, időpontra szóló jegyünk volt a TV toronyba. Ez azt jelenti, hogy interneten lehet megvenni, előre foglalni konkrét időpontra, 10 euroval többe ketül, mint a normál jegy, viszont a fenti étteremben garantáltan ablak melletti asztalt kap az ember, azonnal.

Ez nálunk is így volt, a gyorslift pillanatok alatt felvisz a tetőre. Bejelentkeztünk az étteremben és megkaptuk az 1-es asztalt:


Isteni finomat ettünk, én szarvast vöröskáposztával, Zsolt édesvizi halat.
Közben a tető forgott és körbefordultunk Berlin felett.
És.
Közben kisütött a nap is :-)



Ma láttam életemben először Picasso festményt eredetiben.

A TV torony után elmentünk a Berggruen múzeumba. Hans Berggruen műkincs kereskedő volt éd nagyon jóban volt Picasso-val. Élete során hatalmas magángyűjteményt hozott létre és élete végén ennek egy részét, töredék áron eladta szülővárosának, Berlinnek.

Pár kép a kedvencekből:


Matisse


Picasso: A faun

 
Picasso: Dora Maar zöld körmökkel

A múzeum után még sétáltunk, aztán lassan alszom, holnap még meg akarunk nézni pár dolgot, aztán irány a reptér, 17-kor megy a repcsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése